Skolan

Idag har jag gått min första dag iskolan det har väl gått bra, för er som inte vet( vilket är dom flesta av er)börjar jag 5an.
 Vilken klass ska du börja? 5 a
Vilken dag börjar du? 21.8.2014
Hade du läxor över sommaren?  Nej, å det är skönt det ska ni veta..
Vad ska du ha på dig första dagen i skolan?Kläder? men T-shirt och Jeans
När vaknar du och lägger dig på skoldagar? Jag börjar sova tidigast 22.30 och senast 23.30
Vad är stressigast med skolan? Att hålla reda på tider och sina saker
Längtar du till skolan? Ja faktiskt, men nog är jag helst ledig.
Vad längtar du mest efter?  Träffa alla klasskompisar och sånt och så ska det bli kul att få lära känna alla nya lärare och kalla dom konstiga haha :´)
Vad är roligast med att fixa för att komma tillbaka till skolan? Inget, jag är inte en sån som fixar en massa inför skolan, några pennor och sudd och en kalender
Vilken klass började du med smink till skolan? ----
Kommer du ha en ryggsäck eller handväska?  Handväska
 
Ja men iallafall Jag hoppas ni tyckte om detta skolinlägg;)
Ska göra en " Whats in my bag" När jag har fått alla mina läxböcker!
// Emillia
 
 

Kommentera här: